ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΒΕΤ- Κρέμα Βαλσαμικού Ξυδιού για την Αυστραλία | ||||||||||||||||||||
Η ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Χ.Κ. ΑΒΕΤ, ιδρύθηκε το 1939 και αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες τροφίμων στη Νότια Ελλάδα. Είναι η εταιρεία που παρασκεύασε το πρώτο ελληνικό βαλσαμικό ξύδι το οποίο παράγεται από αποξηραμένα σταφύλια. Με το παρόν επενδυτικό σχέδιο είχε ως στόχο την παραγωγή και την προώθηση νέων προϊόντων στην αγορά της Αυστραλίας. Πιο αναλυτικά, τα νέα προϊόντα που αφορούσε η επένδυση, είναι η Κρέμα βαλσαμικού ξιδιού και το Λευκό βαλσάμικο ξίδι. Ο στόχος της επένδυσης ήταν η παραγωγή των προϊόντων αυτών και η επιτυχής τοποθέτησή τους στις δύο μεγαλύτερες αλυσίδες σουπερμάρκετ της Αυστραλίας. Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία εκπληρώνει δύο στρατηγικούς στόχους: Αφενός μεν την παραγωγή καινοτομικών – πρωτοποριακών προϊόντων που διαφοροποιούνται από τον ανταγωνισμό και αφετέρου αυξάνει την εξωστρέφεια της και εδραιώνεται στις διεθνείς αγορές. Ως προς το σκέλος της παραγωγής των νέων προϊόντων της εταιρίας πραγματοποιήθηκε αγορά εξοπλισμού που σχετίζεται με το τελευταίο στάδιο της παραγωγικής διαδικασίας. Ο εξοπλισμός αυτός αφορά στην εμφιάλωση και συσκευασία των νέων παραγόμενων προϊόντων. Για την ακρίβεια, αποκτήθηκε ο παρακάτω εξοπλισμός: Αυτόματη εμφιαλωτική μηχανή KULP VD-2500-4 FOT Πρόκειται για μία εντελώς αυτόματη μόνο-μπλοκ μηχανή η οποία γεμίζει, και τοποθετεί και κλείνει το καπάκι. Τα δοχεία τοποθετούνται επί του ταινιόδρομου τροφοδοσίας της μηχανής από τους χειριστές και σταματούν αυτόματα κάτω από τα ακροφύσια πλήρωσης κατά την διάρκεια του γεμίσματος και εν συνεχεία προωθούνται στο περιστροφικό σύστημα τροφοδοσίας και τοποθέτησης των καπακιών. KULP E-26 Αυτόματη ετικετέζα Πρόκειται για εξοπλισμό με τον οποίο τοποθετούνται οι ετικέτες πάνω στις συσκευασίες. Ο τρόπος λειτουργίας και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του είναι τα εξής :
Μέσω της προμήθειας του προαναφερόμενου εξοπλισμού, η εταιρεία εμφιαλώνει τόσο σε πλαστικές όσο και σε γυάλινες φιάλες υγρά και παχύρευστα προϊόντα σε μεγάλο εύρος συσκευασιών, ήτοι από 250 ml μέχρι 5lt. Σε σχέση με τις ενέργειες προώθησης, πραγματοποιήθηκαν τα εξής:
Με την υλοποίηση του επενδυτικού σχεδίου η εταιρία πέτυχε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στην παραγωγή των προϊόντων, σε επίπεδο χρόνου και κόστους. Οι προωθητικές ενέργειες στην αγορά έφεραν αύξηση αναγνωρισιμότητας της μάρκας καθώς και την τοποθέτηση του λευκού βαλσαμικού ξιδιού και της κρέμας βαλσαμικού σε ανεξάρτητα S/M του group IGA. Επιπροσθέτως η επένδυση προσέφερε στην αύξηση της εξωστρέφειας της επιχειρηματικής δραστηριότητας μέσω της προβολής της επιχείρησης και των προϊόντων της. Επιτεύχθηκε επίσης η τόνωση της επιχειρηματικότητας και των συνεργασιών της επιχείρησης στην αγορά της Αυστραλίας, με νέα προϊόντα και η ισχυροποίηση των δεσμών συνεργασίας με του πελάτες της. Η συγκεκριμένη πρακτική αποτελεί ένα υπόδειγμα παραγωγικής επένδυσης που συμβάλλει στην ενίσχυση της παρουσίας μιας ελληνικής επιχείρησης στις διεθνείς αγορές, με έμφαση στην ποιοτική αναβάθμιση η οποία επιτρέπει την παραγωγή προϊόντων υψηλότερης προστιθέμενης αξίας που συμβάλλουν στην ενίσχυση της εξωστρεφούς ανταγωνιστικότητας της επιχείρησης. Η συνολική θετική εμπειρία με τον σχεδιασμό και την εκτέλεση του προγράμματος καθώς και τα πρώτα αποτελέσματα των ενεργειών στην αγορά της Αυστραλίας οδήγησαν την εταιρεία στην υποβολή νέου επενδυτικού σχεδίου για νέα σειρά προϊόντων στην ίδια γκάμα, στην συγκεκριμένη χώρα. Συγκεκριμένα η επιχείρηση έχει ενταχθεί και στην Δράση:" ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ- ΑΝΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΙΙ" με προϋπολογισμό 181.428,00 ευρώ και δημόσια χρηματοδότηση 81.642,60 ευρώ. Website: http://www.papadim.com/
| ||||||||||||||||||||