Matrix Pack - Βελτίωση παραγωγής και εξαγωγές για καλαμάκια ροφήματος | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
H «Matrix Pack Α.Ε.», ως βιομηχανία κατασκευής πλαστικών προϊόντων έχει εδραιωθεί στον τομέα παραγωγής καλαμακίων ροφήματος (οικιακά, βιομηχανικά και ευρείας χρήσεως) και διατηρεί σημαντική θέση στον ελληνικό χώρο αλλά και διεθνώς, με 70%-75% εξαγωγική δραστηριότητα σε παγκόσμια κλίμακα. Η εταιρεία είναι μέλος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εξαγωγέων και είναι η μόνη εταιρεία στην Ευρώπη, που παράγει κάθε είδους καλαμάκια ροφήματος. Η επένδυση της εταιρείας μέσω του επενδυτικού προγράμματος «ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ Ι» αφορούσε τον εκσυγχρονισμό της παραγωγής και την τόνωση της εξαγωγικής δραστηριότητας. Προμηθεύτηκε τον ακόλουθο μηχανολογικό εξοπλισμό ο οποίος σχετίζεται με τις 3 φάσεις της παραγωγικής διαδικασίας:
Χρήση του μηχανολογικού εξοπλισμού & Οφέλη – Σημεία βελτίωσης της παραγωγικής διαδικασίας. 1.Μηχάνημα Αυλακώσεων καλαμακίων υψηλής ταχύτητας (S High speed straw corrugating machine)
2.Μηχάνημα Περιτυλίγματος μεμονωμένων καλαμακίων υψηλής ταχύτητας (High speed Straw individual wrapping machine)
3.Αυτόματη σακουλοποιητική μηχανή καλαμακίων (Straw Αuto bagging machine )
Επίσης με την επένδυση εγκαταστάθηκε ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης αποθήκης και ιχνηλασιμότητας. Οι βελτιώσεις και τα οφέλη της επένδυσης εντοπίζονται στα παρακάτω σημεία: üΑυτοματοποίηση & σύνδεση των φάσεων παραγωγής έως την τελική φάση συσκευασίας. üΔιαδικασία μετατροπής ίσιου καλαμακίου σε «σπαστό» (flexible), με τη διαδικασία αυλακώσεων. üΠεριτύλιγμα καλαμακίου ένα προς ένα σε φιλμ ή χαρτί. üΔυνατότητα εκτύπωσης πάνω στο φιλμ ή στο χαρτί. üΔιεύρυνση της γκάμας τελικού προϊόντος σε σακουλάκια. üΔυνατότητα συσκευασίας με διαφορετικό αριθμό τεμαχίων, ανάλογα με τις ανάγκες του τελικού πελάτη. üΕκσυγχρονισμός παραγωγικής διαδικασίας – Βελτιστοποίηση κόστους και χρόνου παραγωγής, συνολική αύξηση της παραγωγικότητας. üΑύξηση των πωλήσεων - Ενδυνάμωση της υπάρχουσας θέσης στην Ευρωπαϊκή αγορά. üΒελτίωση των ποιοτικών χαρακτηριστικών του τελικού προϊόντος, καλύτερη ποιότητα συσκευασίας. üΠροσέγγιση και τελική κατοχύρωση πελατών εξωτερικού με υψηλά στάνταρ (όπως π.χ. αλυσίδες s/m, χονδρεμπόρων κ.λ.π.) με ιδιαίτερες απαιτήσεις ως προς τα private label (ιδιωτική ετικέτα), δεδομένου ότι πολλά από τα συσκευασμένα τελικά προϊόντα τοποθετούνται στα ράφια μεγάλων αλυσίδων super market. üΕξάλειψη λαθών, μείωση του χρόνου προετοιμασίας, με τη βελτιστοποίηση της ποιότητας να κατέχει σημαντικό ρόλο. Συμμετοχή σε εξαγωγικές εκθέσεις – Αύξηση πωλήσεων Κατά τη διάρκεια του προγράμματος η εταιρεία συμμετείχε σε εξαγωγικές εκθέσεις σε διεθνείς εκθέσεις (OWN LABEL SHOW 2011,MDD EXPO 2012, PLMA 2011, PLMA 2012) και πραγματοποίησε πλήθος συναντήσεων με εν δυνάμει πελάτες . Η εταιρεία διατηρούσε 14 πελάτες εξωτερικού το 2011. Με τη λήξη του προγράμματος οι πελάτες εξωτερικού είχαν αυξηθεί σημαντικά φτάνοντας τους 63, ενώ το 2015 θα κλείσει με σύνολο 88 πελατών.
Είναι προφανές και από τα αριθμητικά δεδομένα, ότι η επένδυση συνέβαλε σημαντικά στην άνοδο των εξαγωγών της επιχείρησης σε μια δύσκολη περίοδο για την οικονομία της χώρας μας. Η ανάπτυξη και η ενίσχυση εξαγωγικών επιχειρήσεων όπως στην συγκεκριμένη πρακτική, μπορούν να συμβάλουν καθοριστικά στην ανάπτυξη της οικονομίας μας και στην δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. website: http://www.matrixpack.gr
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||