KYANA HELLAS Α.Ε - Παραγωγή και Εμπορία Καλλυντικών | ||||||||||||||||||
Η εταιρεία ΚΥΑΝΑ HELLAS A.E. δημιουργήθηκε το 2006 στη Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για την επίτευξη του κοινού στόχου μιας ομάδας έξι ατόμων από τον κλάδο του κομμωτικής, για την δημιουργία της δικής τους εταιρείας παραγωγής επαγγελματικών προϊόντων κομμωτηρίου. Με ένα επενδυτικό σχέδιο συνολικού ύψους 215.402,00 ευρώ από τα οποία τα 96.930,90 ευρώ ήταν δημόσιοι πόροι, η επιχείρηση επιδίωξε την αύξηση της εξαγωγικής της δραστηριότητας σε νέες χώρες του εξωτερικού με τα υφιστάμενα ή νέα προϊόντα, καθώς και περαιτέρω διείσδυση σε νέα τμήματα των υφιστάμενων αγορών με νέα ή υφιστάμενα προϊόντα. Η εταιρεία ενίσχυσε την παρουσία της στο διαδίκτυο μέσω της δημιουργίας ενός σύγχρονου ηλεκτρονικού καταστήματος και ιστοσελίδας, μέσω διαφήμισης στο Google (adwords) και παρουσίας της επιχείρησης στα κοινωνικά δίκτυα (facebook κλπ). Επιπλέον η επιχείρηση συμμετείχε σε μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις του κλάδου της στη Μπολώνια της Ιταλίας (Cosmoprof), σχεδιάστηκε νέο ενημερωτικό υλικό για τα προϊόντα της ενώ ανέπτυξε και πιστοποιήθηκε για δύο διαχειριστικά συστήματα (ISO 9001 και ISO 18001). Η εταιρεία με την ολοκλήρωση της επένδυσης και των ενεργειών εξωστρέφειας που υλοποίησε με τη βοήθεια του Προγράμματος Εξωστρέφεια Ι του ΕΠΑΝ ΙΙ, πέτυχε τους εξής στόχους: 1) τη δημιουργία των αναγκαίων εκείνων προϋποθέσεων για την ενίσχυση της εξωστρεφούς επιχειρηματικότητάς της 2) την προβολή της στο εξωτερικό 3) την διευκόλυνση των συνεργασιών με τις επιχειρήσεις του εξωτερικού 4) την ποιοτική αναβάθμιση και πιστοποίηση των προϊόντων της με την ανάπτυξη συστημάτων διαχείρισης ποιότητας (ISO 9001:2008) και συστήματος διαχείρισης της υγείας και της ασφάλειας στην εργασία (OHSAS 18001) 5) την παροχή υψηλή προστιθέμενης αξίας προϊόντων επαγγελματικής χρήσης (όπως σαμπουάν, βαφές μαλλιών, προϊόντα περιποίησης μαλλιών κλπ ) Παράλληλα αναμενόμενο αποτέλεσμα αποτελεί η είσοδος της επιχείρησης στις νέες αγορές της Τουρκίας, Ρωσίας, Ρουμανίας και Πορτογαλίας χώρες στις οποίες η επιχείρηση θεωρεί ότι υπάρχουν ευκαιρίες για ανάπτυξη εξαγωγών. Η επιχείρηση μέσω της επιθετικής διαφημιστικής καμπάνιας που πραγματοποίησε στο διαδίκτυο μέσω ενεργειών του προγράμματος (αλλά με και ιδιωτικά χρηματοδοτούμενες ενέργειες) αλλά και μέσω των εκθέσεων που συμμετείχε, κατάφερε να κάνει τα πρώτα της βήματα στις παραπάνω αγορές στόχους, πετυχαίνοντας νέες στρατηγικές συμφωνίες που αποτελούν προπομπό περαιτέρω ανάπτυξης και εξωστρέφειας στις συγκεκριμένες αγορές. Η υλοποίηση του σχεδίου της KYANA Hellas σε έναν τόσο ανταγωνιστικό κλάδο, αποτελεί αναμφίβολα μια καλή πρακτική καθώς δημιουργείται μια σειρά εξαγωγικών προϊόντων στην Ελλάδα, σε έναν τομέα όπου υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης.
| ||||||||||||||||||
|